Arkadaşlar ayıptır söylemesi dün balık yedim fazlada aç değildim açıkçası sonra geç saatlerde acıkmaya başladım çikolata yedim , kurabiye yedim. Sigara içtim sınav çalıştım uyudum gece uykumdan bir uyanışım vardı akıllara zarar kalbim nasıl atıyor öyle böyle değil kalp krizi geçiriyorum sandım eşimi aradım görevdeydi çarpıntı geciriyorsundur dedi bende o heyecanla 112 yi aradım çünkü hayatımda ilk kez böyle bir şey yaşıyorum kalbim kulaklarının içindeydi ağzım dilim kurumaya başladı su içtim ağzımı sürekli ıslattım hani bir kendimi bıraksam bayilicam yada ölücem belli yani ambulans geldi EKG çekti temiz çıktı sonra az sakinledim kalbim normale döndü emin olmak için kalp hastalıklarına randevu aldım EKG kan röntgen verdim temiz çıktı doktor ya balık zehirlenmesi dedi yada panik atak dedi kızıma son kez bile sarıldım o an sigarayı bıraktım şimdi geceleri uyumaya korkuyorum uykumdan uyandırıyor carpintim içimi dökmek istedim 😭😭