oguzzzz valla tutmasam ne ki firsat olmuyor 26aylik oglum var 2aylikta kiz kizim kolik oglan sendromda evde savas halindeyim yemeye vaktim olmuyo ki dun sadece sabah saat 8de yedigim 4tane zeytinle aksam 8e kadar durdum dusunun esim isten gelince yemek yiyebildim bi arada soguk cay vs ictim sekerli olunca kan sekerim dusmesin diye o yani🤦🏻 sutumde azaldı yiyemeyince 🤦🏻