Oğlum 78 günlük bir haftadır meme reddi yapıyor, ilk başlarda sütüm gelmiyor ona yetmiyor zannediyordum ve dolapta sağmış olduğum sütlerden veriyordum, o sütleri içinde sakinliyor uykuya falan geçiyordu, meğer memeden emmediği için doymuyormuş ki, sağdım baktım sütüm de var çok şükür ama çok üzülüyorum emziremediğim için, artık akşamları dayanamıyoruz çok ağlıyor ve doktorumuz da mama başlamamızı söyledi, günde 1 defa mama veriyorum, ama bu sorunu nasıl aşacağım tecrübeli annelerden destek istiyorum, kızım var 5 yaşında onda da sütüm hiç olmamıştı emzirememiştim, oğlumda sütüm var ama yine emziremiyorum 😔 inat ediyorum gerçekten acıkınca bi şekilde emecek diye ama koca gün aç duruyor memeye gelince çıldırıyor ağlamaktan, lütfen yardımcı olun nasıl aşabilirim bu durumu