Merhaba kizlar 2 buçuk aylık bir bebeğim var . 40 gün boyunca kanamam oldu bitti. Dün çok az bir kan geldi regl ölüyorum sandım ama devamı gelmedi. Acaba niye böyle oldu gebelik mi korkuyorum bir iki kez korunmadik yani geri çekilme ile korunduk 😥pazartesi günü kan verecem ama korkuyorum başına böyle birşey gelen varmi