Arkadaşlar atak haftasını 40 . Haftasına göre hesap yapmamız söyleniyor ben 38de doğdum şuan 12 haftalık ve atak sürecinde yaşanılanları yaşıyorum. Yani üstüne iki hafta koymadım direkt doğduğum tarihten itibaren ataklar basladı bunun hakkında bilgisi olan var mı. Benm kafam karıştı doğuma göre mı 40.haftasına göre mı