ESMERKADIN Kızımın yarın iki aylık aşısı var aşı sonrası banyo ettiriyorlar mı yoksa bir kaç banyo ettirme mi diyorlar
Ezgiaygunn ESMERKADIN gitmeden önce banyo yaptır aşıdan sonra 3 gün olmuyor dün hemsire arayıp bana öyle dedi bizimde bugundu aşımız ama malesefki olamadık ve gitmeden önce bir çay kaşığı calpol ver 3-4saat sonra da verki ateşi cikmasin
Ezgiaygunn ESMERKADIN kullandığımız ilaçlardan dolayı yan etkisi olur diye 1 hafta.sonra kontrole gidicem doktorum onaylarsa vurdurucagim saglikocagi 1 hafta sonraya erteledi bütün bebeklerin aşılarını
Kereminnannesiii Ya kızlar ben 1 ay önce yaptırdım verem aşısını ama kolu ne kızardı ne iltihaplandı yeri hiç belli değil ne zaman belli olur acaba