Ervanur24 Merhaba kızlar buzluğumdaki etler çözülmüş kanı akmış temizledim baya bi ama kokusu hala duruyor dolabı açınca koku geliyor nasıl gidecek aranızda boyle bi durumu yaşıyan var mı
Gizmokzilla Ervanur24 1 bardak sütü öylece bardağıyla dolaba koyarsanız süt o kokuyu çekiyo 🥲 buzluktan mı bahsediyorsunuz bilemedim gerçi ama 🌸
Forumunsultaniasude Ervanur24 kahve koyun bekletin kokusunu alıyor buzdolabının içi sade suyla silseniz daha iyi olur 🌸
Bebislerhakkinda Buzdolabının arkasında bir kutu var altta muhtemelen o kutuya sızmış onu temizletmwden geçmez .eşinize söyleyin o kutudaki suyu boşaltsin YouTube da videosu da var .bunu yapmazsaniz koku gtmez
esraerdemtahsin Ervanur24 buz dolabı arkasında içindeki kirli su giden bir kab var onu temizlemeniz lazım her dolapta var yoksa sadece dolap değil bütün eviniz kokar 😁
kahveli_anne Eskiden hep kahve koyardım, bilirsiniz karnabahar yemeği kötü kokuyor şu kahveyi tekrar deneyeyim dedim. Gerçekten tüm konuyu aldı sanki hiç karnabahar pişirmemişim gibi dolabın içi.
Mehfam Ervanur24 bizimki bir hafta tatile gitmiştik o zaman kokmustu Şubat Mart ayında Hakkari de buz gibi havada 1 2 hafta kapağı açık mutfakta beklettik o şekilde kokusu azaldı ama uzun bir süre gitmedi her yolu denedim kahve karbonat odun kulu ozon suyu vs arkasında su yeri var onu boşaltin havalar biraz soğudu yiyecekleri dışarda muhafaza edin dolabı da açık bir alana çıkarın bizim imkanımız yoktu o yüzden mutfak sürekli açık kalmıştı bu şekilde olup dolabı değiştirene dahi şahit oldum kokusu uzun bir süre gitmiyor