Gizmokzilla Fdme hamileyken veya emzirme döneminde ibucold gibi soğuk algınlığı ilaçlarını kullanmamalısınız. Çok çok çok mecbur kalmadığınız sürece paroldan başka ilaca başvurmayın 🌸
berikomoms Fdme hamileyken doktorun verdiği ilaçlar dışında ilaç kullanmamanız gerekiyor aksi taktirde bebeğinizde geri dönüş olmayan hasar bırakabilirsiniz
durukusunannesi_ Fdme kullanmayın içeriği tek olan ilaçlar dışında hiç bişey kullanılmıyor parasetomol için parol yani sadece
Tospikcemil Fdme ben şuan emzirme dönemindeyim soğuk algınlığı grip ilaçları vermiyor doktor yasak diyor