Merhabalar yaklaşık 1,5 haftadır kızımın burnu tıkalı gibi. Hırıltılı nefes alıyor. Bunun dışında hiç bir şeyimiz yok
Arada hapşırır. Ateş öksürük v.s yok. Doktora gittik ciğerlerini dinledi boğazına baktı. Gribal enfeksiyon bol bol burnunu yıka geçer dedi. Ancak yikasam da bir türlü acilmadi o burun. Yeniden doktora gitmeli miyim? RSV olabilir mi şuan yaşadığımız şey ?