Prensescik Şimdi 11 gibi yogurucam az arkadaşıma gidicem akşam 5 gibi gelicem ozmna kadar kotu olurmu hamurum buzdolabına koysam bişey olurmu
Ess92 Prensescik ben 2-3 kere mayalı poğaça hamurunu akşamdan hazırladım. Dolabın en altına koydum. SBah yaptım poğaçayı
buglemss Prensescik olur tabi ekşir çok bekletirseniz maya sonuçta bende bi kere üç saat filan beklettim çok kötü oldu
Lalinn Prensescik hiç bişey olmaz yoğurup üzerini kapatın koyun buzdolabına,gelince de yapmadan yarım saat kırk dk önce oda sıcaklığında bekletip şekil verin
Ess92 Prensescik yok ama hamuru hep hafif ele yapışır bırakırım hamur toplansan diye un eklemem sürekli