ozzge valla 4 ayda gece 10 saate kadar aç kalabiliyorlarmış, 6 ayda 12 saat. Bende ilk 3 ay korkuyordum en fazla 4 saate emziriyordum ama bazen uyuyakalıp 7 saat uyanmadığım oluyordu, kızım ağlayınca uyanıyordum emziriyordum. Hiç de o günler bir sorunu olmadı kızımın. Zaten acıkınca uyanıyor. Bizim doktorumuz 4. Ayda gece beslenmesini teke düşürttü. Aslında kesmek en doğrusu ama teke düşürseniz de ideale yakın olur demişti. çünkü büyüme hormonu salgılanması için bebeğin aç ve uykuda olması lazımmış. Sen arada beslersen hormon salınımını engellersin demişti. Söylediği herşey de Amerikan Pediatri Akademisi makalelerinde mevcut. Belgesiz konuşmaz kendisi😀uyanmıyorsa bölmeyin uykusunu. Uyusun da büyüsün bebeğiniz😊