cansuuk ben de yaşadım 1-2 güne geçti. Çok stres verici bir durum ama sakin olmaya çalışın çünkü bizim paniğimizi üzüntümüzü hissediyor ve daha çok geriliyorlar sakinliğinizi koruyun. Uykuluyken emzirin ya da ayağa kalkın salınarak deneyin bunlar da işe yarayabiliyor