Barlss_
İnşallah size iyi gelir, benim kızım hiç biriyle kilo alamadı ne yapacağımı artık bende şaşırdım🤷🏻♀️ 4. Mama bu denediğimiz. Biri normal biri keçi sütlü ikisi de alerji maması🤷🏻♀️ Sadece emdiğinde de çişi kakası normal doyuyo ama kilo alımı mamayla bile çok az 🤷🏻♀️