Hanımlar sezeryan.oldum kızım tam 70 günlük ilk günden itibaren hem mama ile besliyorum bi göğsümü sagiyordum bi göğsümü emiyordu şimdi emdiği göğsü de bıraktı çok üzülüyorum kızımı göğsümden emziremedigim icin Konya da emzirme danışmanlığı alıp memnun kalan bebeği tekrar emen arkadaşlar var mi