O bende var emzirmeyi kestiğimden beri düzensiz oluyorum şuan 2. günde olmam gerekiyor ama olmadım muayene olmam lazım niye böyle oluyorum bazen 4 gün olmadığım oluyor garip ve olduğumda da hastalığım bitmek bilmiyor lekelenmelerim devam ediyor anlamadım