Biz de 1 ay önce yaşadık 3 gün 40 derece ateşle mücadele ettik başla hiçbir belirti yoktu tüm tahlilleri temizdi son gün yanakları al al olmuştu sonra ateş bir anda kesildi döküntü başladı ama keyfi yerindeydi sonra birkaç güne döküntü de geçti çok şükür
Çok geçmiş olsun panik yapmayın muhtemelen sizin de aynı durum ateşi kontrol altında tutun ateşe bağlı huzursuzluk olabilir yanında bol bol vakit geçirin ılık duş aldırın