9 günlük beneğim var dün öğlen 3ten beri doğru düzgün uyumamış memeyi normalde 10 15 dk emer uyurdu ama şimdi 2 dk emip bırakıyor hiç uyumamış bu saate kadar. gazını sürekli çıkarıyorum sanki etini bükmüşlercesine ağlıyor uyku denen şey bırakmadı. hiç dinlenemedim bu yüzden sezaryen dikiş yerim de çok ağrıyor. lütfen bana tavsiye verin nasıl uyuyacak bu çocuk. hep huy değiştiriyor😥