kbr_8817 3 aylık bebeğim her emzirmede mama alırken de ya da aldıktan hemen sonra az da olsa kaka yapıyor. İshal oldu sanırım ne yapmam gerekiyor lütfen yardım edin
Tugceeeee12345 kbr_8817 ishal az birsey kaçırmak olmuyor bez dolacak bellere kadar taşacak ve bu günde yaklaşık 5 6 kere tekrarlanacak