4 ay 4 günlük tam grip oldu yavrum doktor serum fizyolojikle yıkama yapacaksın dedi ⅔ gün öksürük olacak sonra öksürüğü kesilir dedi ama 5-6 gün oldu ortalama çok kötü öksürüyor kuru öksürük özellikle gece uyurken ağlıyor hep sonra uykuya devam ediyor tavsiyeniz var mıdır ne yapsam geçer dik yatırıyorum nefes alabilmesi için ama genede rahat edemiyor