Muhtemelen saçma gelecek ve inanmayacaksıniz ama paylaşmak istedim . Benim kizimda atopik dermatitti ne kullandiysam geçmedi hatta kolları kabuk kabuk yara olmuş soyuldugunda kanıyordu
Ocağını arar , çizdirmek lazim dediler asla inanmadım saçma falan dedim ama götürdük bu işi yapan birine buğday tanesiyle dualar okuyup kabuklu yerleri çizdi tam 3 gün sonra yok oldu