Kızlar ilk defa başlayacağım için daha uygun serumlar tercih ettim.
Evet iki kitle var asla alma ve bana iyi geldi diyen.
Dröz ürünlerinden papaya özlü peeling ve eliamora nemlendiricisini aldım. Kullanıyorum iyi geldi mi tartışılır. Her neyse sonrasında bu garnierin c vitaminli serumunu aldım henüz kullanmadım. Cildime iyi gelip gelmeyeceği konusunda fikrim yok. Uygun fiyatlı ürünleri tercih etmemin sebebi biraz kendimi bu düzene alıştırmak. Alıştırabilirsem the purest ürünlerine geçmek. Alıp da kullanmadıktan sonra anlamı yok sonuçta.
Şimdi size sorum şu ki bu ürünlerle nasıl bi sıralama yapmalıyım yada sıralama yapılır mı ?
Artı daha önce dediğim gibi hiç kullanmadım hiç konuyla alakam olmadı. Bu tarz ürünleri emzirirken kullanabiliyor muyuz ?