tosuncukannesi merhaba benim bebeğim de de meme reddi yaşadık üç aylıkken olmuştu . Öncelikle bunu aşacağınıza inanmalısınız,bu bir dönem ve bunun bir sonu var . Emzirme Polikliniği olan şehir hastaneleri var oradan yardım alabilirsiniz mümkünse, ben gittiğimde bana rutinde herhangi bir değişiklik olup olmadığını sordular . Örneğin uzun süre ayrı kalma ,ev taşıma ,misafirlik ,gelen gidenin yoğun olması vb. gibi. Bunlar bebeğin dikkatini dağıtan şeylermiş.Deodorant ve parfüm kullanmamamı söyledi. Bol bol ten teması önerildi, banyoda emzirmemi söylediler anne karnında hissedermiş bebek öyle, ama ben daha önce genzine su kaçırdığım için Yapmadım.
](url)