Sevolay Merhaba arkadaşlar , son 1 aydır geceleri ağlayarak uyanıyor her uyandığında gaz cıkarıyor uyumadan 2 saat önce zaten birşey vermiyorum emerek uyuyor bu gaz cıkarma olayı olmasa belkide uyanmayacak ama defalarca uyanıyor varmı çözümü önerisi olan ?
dmlagnr Sevolay havalar soğudu bence ayaklarını üşütuyor sıcak su torbasına ılık su koysan ayaklaeinin altına koy rahatlatir
Melike97 Azı dişi çıkarıyor olabilir mi benim kızım da böyle bir sorun yoktu çok gaz çıkarıyor bu ara kendini sıkarak ağlıyor dediğiniz gibi azı dişi çıkmış 2 tanesi 2 tane de geliyor
Sevolay Melike97 olabilir kaka sayısıda fazlalaştı dişler tek tek geliyor ne yapalım bunlarda geçicek sağlıklı olsunlar :)