Herkeste farklı bu durum. Bazı bebekler iki hafta bile yapmıyormuş ama huzursuz da olmuyorlarmış. Ne olur sakın dert etmeyin. Benim başıma da bebeğim iki aylıkken gelmişti o ay toplam sadece 3 kez kaka yapmıştı, o da ikisi fitille. Ama hiç huzursuz değildi, ıkınmıyordu, karnı sert değildi, uykuları güzeldi. Yani kendim dert ediyordum sadece, sonraki ay ise Bebek günde 3-4 kez yapmaya başladı. Demem o ki bebekler düzenlerini hemen oturtamıyorlar. Eğer bebeğiniz huzursuz değilse karnı sert ve şiş değilse üzülmeyin çünkü Bebek istediği zaman yapıyor 🤭😊