Edlk Ben de doktor önerisi üzerine fakat "son çare "olarak aldım ,bir iki sefer çok sık uyanan çocuğuma verdim .Zaten sık uyanmaya bir çözüm değil ,sadece uykuya direnen bebeklerin uykuya geçişini hızlandıran bir damla.Hülasa çocuğum uyumasına uyudu da uyanmaları benim kabusum oldu .Uyanıyor fakat damla etkisinde olduğu için sersem oluyor,gözünü açamıyor daha avaz avaz ağlıyordu .İçime sinmedi ,vermedim daha .Ziyan olmasın diye ben içiyorum ara ara.Oğlum 16 aylık olmak üzere ve uykuları büyük ölçüde düzeldi ,bilseydim hiç almazdım ve denemezdim.Bana hiç bitmeyecek bir çile gibi geliyordu,bu yüzden çare arıyordum.Uzun lafın kısası ,içirmeyin ,sabredin .Düzeliyorlarmış .