Oğlum 1 yasına geldi hiç sacını kesmedim. Tras makinesi jilet falan değil de böyle makasla kısaltmak istiyorum kulak arkaları cok fazla uzadı. Acaba kendim kesebilir miyim? Genelde kendi sacımı falan kesiyorum, elim o tarz seylere yatkın ama konu bebeğimin sacı olunca bi sorayım dedim belki bi püf noktası vardır, öyle dümdüz kesiyomsunux yoksa 😂