Leylayunuss bi gebelik testi yapın bilinmezliğin korkusu daha kötü. Burda saçma salak konuşanlara bakmayın. Herkes çok biliyo. O bebeğin nasibi bu zamansa ne kadar korunursan korun illaki bi yolunu bulur gelmek için. Biraz empati kurun ölmezsiniz. İnsanları yargılamayı bırakın artık . Gına getirdiniz.