Bebeğin sucu olmamasına rağmen anne de yorgunluk ve uykusuzluktan bebeği hırpalıyor maalesef istemeden.Ben kendime hakim oluyorum ne kadar kızarsam kızayım sende dikkat et kuzum,bebeğin ilerideki davranışlarını şimdiden kazanıyor bir travmaya sebep olabilirsin.Bende bağırıyorum bazen kotu davraniyorum ama 2 dakika sonra ağlarken buluyorum kendimi.Seni çok iyi anlıyorum bende az önce uyutabildim be sürekli uyanıyor çok denedim düzeltmeyi ama düzeltemedim maalesef.Çok zorlaniyorum ağlıyorum üzülüyorum bıkıyorum sıkılıyorum bazen ağzımdan kötü sözler çıkıyorum sonra pişman oluyorum ama yapacak birşeyimiz yok onlara ayak uydurmaktan başka