Merhaba canlar ; bebeğimde biberonla beslenme sonrasında aşırı gaz birikiyor iyi de bir biberon kullanıyoruz aslında gaz yapmayan güya ama gece boyunca ıkınıyor bazen gazını çıkardığı halde ıkınmaları devam ediyor gece üç kez biberon veriyorum iki saat arayla ama kabusa döndü resmen çünkü hiç rahat değil siz neler yapıyorsunuz bu sorun için ?