Happymom34 Bebeğim 2 aylık sadece anne sütüyle besleniyo kabız değil günde 3 kere kaka yapıyo ama çok kötü kokuyo bi sorun olabilir mi acaba doktor randevumuza daha 1 hafta var
etuerk Happymom34 hayır bir sorun yoktur kakanın rengi şekli daha önemli bizim de ilaç gibi ağır bir kokusu oluyor
kubrakumas Happymom34 benim bebeğimde 2 aylık kakası kötü kokulu ve gürültü farklı belirtilerde vardı doktora götürdüm süt alerjisi çıktı. Dikkatinizi çeken başka bir durumu var mı
aysegul0723 Happymom34 normal olan bu şekilde oluyormuş benimde bebeğim iki aylık ekşi ekşi kokuyor kakası
Happymom34 kubrakumas emdikten sonra bazen ağzından süt geliyo biraz size ne yapmanızı söyledi alerji için
Mine01 Happymom34 benim kizim 1 yasina gelmek üzere ilk 6 ay sadece annesutu aldi,gürültülüydu ve kokuyordu hala kokuyor 😂 doktor bi sorun yok demişti normalmiş
justthecigarette Mine01 beni kızım 2 aylık. Gürültülü pütürlü mukuslu kaka yapıyor ve kakası çok kokuyor. Arads yeşilde oluyor. Doktor kaka rengi önemli değil dedi ama burada hem bu belirtiler alerji deniliyor kafam karıştı
Happymom34 slnrcn sağlık ocağı bişe demedi bize bebeği olanlarda 4 aylıkken başladık dedi size kim verdi
Happymom34 mutl kalın çorap giydiriyorum ayağına 2 tane kontrol ettiğimdede sıcak sürekli ama bilemedim
slnrcn Happymom34 iki ayrı doktora gidiyoruz düzenli olarak. Biri şehir hastanesi diğeri özel. İkisi de başlamamızı önerdi.