Arkadaşlar bebeğim bugün 1 aylık abisi 32 aylık ve grip olmuştu uzak tutmaya çalıştım ama bebeğim öksürüp hapşırmaya başladı ateşi yok ama yaşayan var mı grip mi olmuştur burnu tıkalı değil şuan ama emin olamadım 😩 tek başıma idare etmeye çalışıyorum ama 2 bebekle çok zor yenidoğan sonuçta bir şey de yapılamaz daha kötü olursa napıcam