okyanus1810 emzirme döneminde her türlü diş işlemi yaptırabilirsiniz . Genelde gerek yoktur ama içim rahat etsin derseniz sütü sağıp , anesteziden 3-4 saat sonra emzirme yapabilirsiniz. Ağrı kesici olarak parol kullanabilirsiniz o da pek etki etmez. Dişin siniri açıkta değilse eğer , soğuk su biraz rahatlatabilir bir deneyin. Onun dışında karanfil çiğneyebilirsiniz.