hazalrojhat oğluma 20 günlük falandı vermeye başladım ama öğürüp atıyordu. Her gün denedim, günde bir kaç kere verdim öğürdü attı sürekli ama 40-45 günlük falandı tuttu emziği. Avent kullanıyoruz bizde. Teklif edin ama ağzında tutsun diye elinizle bastırmayın. Ağızları henüz çok küçük olduğu için emzik büyük gelebiliyor zamanla alabiliyorlar. Tek emzik deneyin, sürekli farklı emzik denerseniz tutması daha zor olur. Baktınız tutmaya başladı elinizle hafif emziğe pat pat yaparsınız öyle öyle alışır