bluem ikiprensannesi12 bende birsey istesem kurtcesini soylermisinz maldemile tarzinda bseydi konusanlar programinda bir adam diyordu vay ben nereye gidyim anlamindaymis ama tam nasil yazılıyor yardmci olurmusunuz
ikiprensannesi12 bluem dedıgınız bölümü ızlemıstım malamıne benım evım demek ama bızım oralarda bırcok ıfade ıcın kullanılır üzüntü sevınc sasrma alay eder bı tavırla nasıl kı Türkçe de ah canım derız yha üzüntü sevınc gıbı Buda onun gıbı bsy
bebitonunannesi_ Deletedmom_110 “ez herım kudere” daha doğru olur, biçim gideydim ,gideyim manalarını taşıyor
Deletedmom_110 bebitonunannesi_ çevrem de de öyle diyorlar çoğunu anlıyorum içlerindryimmm onunla etkisi var
Betelgeuse_ bebitonunannesi_ keşke ben de bilsem ne güzel bir dil 😃 azıcık Zazaca biliyorum, benziyorlar
bebitonunannesi_ pinkooo_02 sjsjs heta sibe şore kurmanç bıkım ( bu arada bizim Kürtçe daha farklı olabiliyor bazı kelimeleri diğer Kürtçe ağızlarından kullanıyorum)