fufissmom gündüz çok uyumasına müsade etmiyorum açıkçası ilk baslarda çok zorlandık ben uyandiriyorum çünkü oda huysuzlaniyordu ama üç gün sonra alıştı düzene uyumak istediğinde uyutup geri uyandırdım böyle böyle uykuları 2 ye düşürdük sonrası zaten kendiliğinden oturdu uyuma saatleri falan bazende uykusu gelince anliodum oyun saati yaptım gezmeye çıkardım zor baya ama sabretmek lazm