4 aylikken boynundaki bezelere baktırmak icin gitmistik doktor uslu duruyor bide organlarina bakalim dedi kalbine tuttu kalbi solda degill sagda sonra diger organlara bakti onlarda olmasi gereken yerde degil ters taraftaydi cok sukur saglik sorunu yok normal cocuk gibi hatta daha kuduruk masallah 😄 akrabasinda cevresinde boyle olan var mi kizlar