kubrabaygeldi Merhaba hanımlar.. oğlum 2,5 aylık ve son 2 haftadır çok çok fazla salyası var ve ellerini boğazına kadar sokup emiyor ve çok fazla soktugu için midesini bulandırıp kusuyor. Bu durumda olan varmı? Diş değildir umarım henüz çok erken ..
Mgii kubrabaygeldi benim kızımda aynı 2 ay 1 haftalık. Emme gazdan gibi salya da sanki heyecanlanınca artıyor. Kızımda gözlemim böylem
isikbebek kubrabaygeldi benimde oğlum iki ay 10 günlük salya var tükürüğünü dışarı atıyor elini ağzına sokuyor ama gelişimi için normalmiş bunlar bu aylarda
ekim-22 kubrabaygeldi benim kızım 4 aylık oldu ve 2. Aydan beri o şekilde. Doktor damakları dişler için hazırlık yapıyor dedi. Ve salgıladığı salya yutma kapasitesinden daha fazla.