apopot Kızlar sadce iki isim düşünüyorum. Çok kararsızım daha erken ama okuduğunuzda kulağınıza hangi ismin daha güzel geldiğini oylar mısınız🌸
apopot AgentMom yani ikisi dışında sahra ismini istemiştim yıllardan beri ama sahra çöl ya sonuçta karakterini etkileyeceğini düşünüyorum isminin, o yüzden sahra isminden vazgeçtim
AgentMom apopot Sahra da ağır bir isim. Bazı isimler çocuğa ağır geliyor. Ben ismin ağırlığına inanıyorum. Başka isimlerde var daha doğuma vaktiniz var. O zamana kadar araştırın
maygirl apopot sahraya benzer Aren ismi war unisex bi isim anlamkda guzel hem naif bi isim Sahrayı cok begeniyorsaniz Aren isminin anlamina bi bakın derim
ktnzehra49 apopot kızımın ismi sahra çok güleç bi çocuk çok neşeli çokta uysal 3 buçuk yaşında şimdi Allah herkese onun gibi sessiz sakin bi o kadar da eğlenceli çocuk nasip etsin bi tek kötü huyu var yemek yemeyi sevmiyo 😂
ktnzehra49 AgentMom bu konuda size katılıyorum maalesef bunu tecrübe ettim ikinci kızımın ismi asiye isyan eden anlamında doğduğu günden beri ağlıyo kolik bi bebekti şimdi 2 yaşına gircek yeni yeni düzeliyo diyebilirim
apopot maygirl bi önceki kaba yorumunuz ve bu öneriniz için teşekkürler. Ama ismi söylediğimizde anlamını araştırmadan, direk aklımızda anlamını canlandırdığımız isimleri tercih ediyorum.
maygirl apopot kaba derken 😆 fikir sormuşsunuz 2 side hoş değil, duymaya cesaretiniz yoksa hangisi güzel diye sormayın ozaman:)
alpinanneesi apopot illa iki isimde bence ahu kısa ve güzel söylenmesi hanzade sanki şehzade Hürrem sultan kızı gibi ben sevmedim 🥹
Sarikuzumalp apopot Ben ikisini de beğenemedim ama illa bu iki isimden birini koyacaksanız ahu bi tık daha iyi. Biraz ağır geliyor kulağa ikiside. Sağlıkla gelsin 💐
apopot Gulsen54 malesef başka isim beğenemiyorum. İki isim sevmiyorum, mira lina vera eva lena gibi moda isimleri de sevemiyorum. Evet biraz ağır ve anlamlı olması hoşuma gidiyor🌸
bebitonunannesi_ apopot Ahu güzel fakat söyleyişini herkes beceremez vs. Hanzade, kuzenimin ismi farklı ve de hoş kimse de ismini değiştirmedi yani lakap vs.olmadi
apopot bebitonunannesi_ evet hanzade gerçekten farklı daha çevrede kimse duymadım ağır ve nadir bi isim
Gulsen54 apopot içinizden geçeni eşiniz ile karar verip koymayı tercih edin burda benim şahsi fikrim her kafadan bir ses çıkıyor ve daha cok kafa karıştırıcı oluyor
betty3452 apopot allahim nasip ederse kızım olursa isim seçenekleri umay, elisa, inci ve ıpek. :)) ağır isimler koymayın ufacık bebelere. Ama ahu güzelmiş
apopot betty3452 bu bebeler hep bebe olmayacak ama değil mi :) ayrıca umay elisa gibi isimleri de ben sevmiyorum çünkü sadce anlamını bilen anlıyor. Umay veya elisa bende hiçbirşey çağrıştırmıyor. Yorumunuz için teşekkürler 🌸
apopot ktnzehra49 ne güzel aman maşallah sahranıza:)) ben sahra adını kime söylesem hep aman o ne çöl ismi falan fisman deyip içimi soğuttular, halbuki ben Müge anlıdaki rahmi hocanın “ benim kızım sahraaaa” deyişine hastaydım ordan bulmuştum bu ismi🥲