Kbraoguz 10 tane doktor dolaştım hepsi bir çok damlayı önerdi ama hiçbiri çözüm olmadı. En son çok ünlü bi doktora gittim, doktor bana acilen gaz damlalarını bırakmam gerektiğini onların bebeği daha cok sıktığını ve ağlattıgını söyledi. Tüm damlaları attım, gerçekten daha az ağlamaya günden güne de daha kolay gazını cıkarmaya başladı. Ancak sizin bebeğiniz birde tam atak haftasında.. Atak haftasını da googleden hesap yapabilirsiniz. Ben kendim emzirme çayı alıyordum aktarlardan, içinde rezene kimyon anason falan oluyordu. Onu içtiğimde daha rahat ediyordu.