mervemsiiiii Merhaba sevgili anneler, 1.5 aylık oğlumu emziğe alıştırmak istiyorum Philips avent aldım Bi kaç gün kısa kısa tuttu artık almıyor özellikle emzik kullanmaya sonradan alıştıran anneler nasıl alıştırdınız
hilalkurt25 mervemsiiiii canım benim kızımda ilk başta tuttu sonradan kendi kendine bıraktı daha o gün bu gündür ağzına almıyor sevmedi emziği bende bıraktım yakasını oysaki ne güzel emzik kutusu bile almıştım 🤭😂 ama tutmadı mı tutmuyorlar işte zorlasak bile o yüzden tutmuyorsa zorlama ilerde bırakması için de çabalayacaksın
Sena_mom_bz 20 gün uğraştım tam uykuya dalacağı anlarda emziği verin elinizle tutun bazen süte ya da mamaya batırın kokusunu sevmiyorlar mamada bekletip verdim yeni aldığım seti yani denedim ve başardım çabalamanız lazımmm😂