Cik bizimkide Z plastik oldu çapraz çapraz kesip ayırıp diktiler alçıya alirlarmi bilmiyorum sizinkini ama alıcıyı taşıması için kolluk değil de normal zıbın atlat giydirip citcitlarinini omuzdan bağlayınca rahat oldu hergun batikonlu sabun ile yıkayıp serum izotonik ile durulayın fon ile kuruttuk doktorumuzun söylediğine göre yani sonra açık kalması gerekiyo bir yere çarpma vurma olmasın diye kolay kabul bagliyo aslında 1 ayın sonunda bütün dikişleri döküldü ameliyattan önce 4 saat aç kalıyor çıktıktan sonrada 4 saat aç kalıyor o biraz zor