Susedsdfg Kızlar kendim için soruyorum genetik göz altı morluğum var biraz kendiöe bakmak istiyorum ışık dolgusu,mezoterapi gibi şeyler duyuyorum sizce çözüm mü bunlar ya da kullanıp memnun kaldığınız bir yöntem krem vs var mı?
Damla_eflin Susedsdfg Benimde Var Mesela Ama 9 Ay Süresi Oluyormuş Çok Fazla Belli Etmiyor Benim Ama Keşke Uzun Ömürlü Olsa Diyorum Bazen 😊
Nurbost Susedsdfg ben ışık dolgusu yaptırmıştım 2yıla yakın etkisi sürüyor ve gerçekten fark ediyor. Emzirmem bitince tekrar yaptırcam