Zumra_Fatma Eceeeenurrrrrrr benim dugun saekimda oydu biliyor musunuz soylememisyi bana ssupriz olmusdu ve dans ederken gozlerime baka baka soylemisyi ne guzel gunlerdi
papatyamakelebek Catlakbiranne Bizim ilk dans şarkımız Güzel Kadın’dı. Ama düğünde kullanmadık. Düğünde Ben Sende Tutuklu Kaldım’dı ilk. Sonrada Senden Vazgeçmem’le dans etmiştik. Birkaç sefer dans ettik farklı şarkılarda tabii. :)
ZeynovePoyraz Catlakbiranne ali kınık çocuk gibiyim, kına gecemde dans etmiştik, pandemi geliniyim, kınadan bir gün sonra düğünlere yasak gelince 100 kişilik düğün mü olur deyip iptal ettik, iyi ki kınada dans etmişiz🙈