Mell89 Catlakbiranne Dance me to the end of love 💕 Aslında şarkı Leonard Cohen’in şarkısı ve kendisini de çok severim, fakat ilk dans müziği için The Civil Wars’un söylediği versiyon daha uygundu. Bu sebeple onu tercih ettik
seymasal Catlakbiranne kina: ilk dans seni yazdim- muslum gurses ikinci: adi sen-hakhan Dugun: birinci tum bir yasam-atiye erol evgin ikinci omrumun sahibi rafet el roman
Ayfa1608 Catlakbiranne düğünümüz mü vardı da şarkı olsun kıaaazzz🤣 ama gelin arabam nostaljikti ve bim bam bom çok şükür dostlar çalıyordu shdjsjsj
kibele1923 Catlakbiranne tarkan-tut elimden 🥰 aslında ben mustafa Ceceli’nin iyiki hayatımdasın şarkısını istemiştim de unutmuslardı bu çalınca orda ufak çaplı bi şaşkınlık yasamıstım ama çalan şarkı da güzeldi 😇
busenur381_ Catlakbiranne girişimiz çırpınırdı Karadeniz müziği dans şarkımız kızımız olsun Umay ve kızımız oldu adı Zeynep umay😊
Mevacanimkizim Catlakbiranne düğünüm kuranliydi kinamda ilk dans şarkımız 😊 Sen varsan heryer huzur ❤️🔥