Seastar Biz pandemiden dolayı dugun yapamadık ama nikahta sahneye cıkıs muzıgımız Buray alaz alaz idi😊
sevvalaydn Betelgeuse_ canım şarkı türkü halay yerine kuran okunuyor ve dualar yapılıyor konuklara yemek veriliyor eşimle ben öyle istemiştik ☺️❤️
afrAybars Catlakbiranne düğünüm olmadı maalesef ama olsun çok isterdim, nasip değilmiş. Eğer olsaydı ‘ben bir tek kadın sevdim’ olurdu 🥀
Kivitonunannesi Catlakbiranne Kayahan bir aşk hikayesi. Herkesin bu şarkıyı duyunca yüzünde bir tebessüm ya da kalbinde bir sızı olur diye bunu seçmiştim. Gerçekten de bir an davetlilere baktığımda ya yanındakine aşkla bakıp dans ediyordu ya da uzaklara dalıp dalıp gidiyordu.
AlazikoO Catlakbiranne gani kürklü- gelinliğinle gel bir kuğu gibi. sevgiliyken o şarkıyla dans ederdik hep ilk dansımızıda onunla yapmıştık🥹
ikibebeannesii Düğün şarkımız oy korona koronaaa 😬😁😁😁 dugun yapamdik nikah yapabildik 30 kisi ile sadece malesef yasaklar vardi
Yagmur_24 ikibebeannesii ay nolur bir de buraydan dinleyin bu şarkıyı 😂😂 ben nie sevindiysem siz de dinliyosunuz die ahhaha ama aşığım bu şarkıya ya resmen🥰🥰