Anonim41 mevsimsel grip gibi belirti gösteriyor genelde evet ama bizde sürec söyle isledi burun tıkanıklığı öksürük hapsirik vardi ates yoktu bu sekilde 1 hafta gecti, 1 gecede tak diye tüm şikayetleri kesildi sabah uyaninca ben sasirdim hatta nasil bi gecede iyilesti bi ilacta kullanmadik diye, 2. Gün oglen uykusundan uyaninca 38.5 derece atesle havale gecirdi anlik gelisti tamamen. Cigere inmisyi rsv maalesef. Benim en buyuk hatam bu belirtiler varken hastsneye gitmemek oldu basit bi burun tikanikligi hapsirik vs diye düşündüm. Bu arada akciger filminde belli oluyor cigere inip ınmedigi asla dinlemekle vs belli olmuyor bu durum. RSV icin zaten belli bi ilac yok bildigim kadariyla durumun isleyicine gore antibiyotik vs yaziyorlar her bebege ayni ilaci veriyorlarmi bilemiyorum. Bizede hastanede damsr yoluyla antibiyotik verildi 3 gece yatisimiz yapildi sonra evde 1 hafta daha ilac kullandik.