Kullanıpta memnun kalan anneler var mıı😪
zezeeyyy biz kullandık hiç bir işe yaramadı malesef
zezeeyyy ben kıllandim hic bi ise yaramıyor oglum aksind daha uyanık kalıyo
Milupa Olani oğlum a veriyorum.seviyor rahatlatıyor
Sevim07 Oğlunuz kaç aylık acaba benim ki 4 buçuk aylık erken olur diye düşünüyorum
zezeeyyy ben beş de verdim tatli kasigi yerine csyckasigi ve 20 cc fslan 7 aylık olduk
Bende yeni aldim nasil vericem ne kadar vericem genuz bilmiyorum
[bilinmeyen] benim bebeğimde milupa olanı kullandı
[bilinmeyen] bu markayı kullanmadım