yenibiranne4 canım benim kızımda aynıydı fışkırarak kusuyordu. Emdiği yediği ne varsa 11. Aya kadar kustu. Mide filmi çekildi reflüsü olduğu için kusuyormuş. Zamanla geçer dedi doktor 11. Ayda tamamen kesildi ama ne çektiğimi bi ben bilirm. Ek gıdaya geçince midesini ekşitecek ya da kusacağı ağır glecek şeyler vermedim çok dikkatle ilerledim. Doyurduktan sonra uzandırmamaya dikkat et çok geçmiş olsun. Ha bi de gavisgon kullandık toz olanı o biraz da olsa iyi gelmişti.