Kızlar bebeğimi uyumaktan nefret eder oldum artık uyutma zamanı gelince bana da geliyorlar çok zor uyutuyorum kolumda pışpışlayarak uyutuyordum ama artık kollar çekmiyor kendi çapımda eğitim vermeye çalışıyorum kucağımda dik şekilde 3 4 dk sırtına pat pat yavaşta vuruyorum hafif sallanıyorum sonra beşiğinde pışpışlıyorum ama tabi ilkte bana müsade etmiyor sürekli sakinleşirip devam ediyorum uyuyor ama derin uykuya geçiremiyorum sürekli uyutmaya çalışmaktan inanın yoruldum ağladım az önce dayanamıyorum artık siz nasıl uyutuyorsunuz lütfen yardımcı olun ??