Egenin_pamugu Selam kızlar 2 aylık bebişim var gazını yapıyor fakat bir buçuk gün geçiyor kakayi yapmıyor yaptığı zaman bezi iyi dolduruyor günde bir sefer yapıyor yeterlimi sizce sizde de oluyor mu, anne sütü ile beraber mamada alıyor günde 3-4 kez kakasını yeşil cıvık yaptı kokuyorda çok beslendiği için mi böyle oluyor acaba pazartesi günü randevumuz var doktoruna söyleyeceğim sizede danışmak istedim anneler
[silindi] Yeşil kaka hafif üşütünce oluyor , günde 1 kez yapması normal tabii ki, karnına bebek yağıyla masaj, sıcak duş, ayaklarına sıcak havlu gaza, kabızlığına iyi gelir çok geçmiş olsun 🌺
Egenin_pamugu acemianne-34 başlarda sarı yapıyordu son zamanlar öyle yqpmaya başladı sık besleniyor ondan mı acaba diye düşünüyorum bakalım Dr danışıcm bi ne diyck